Dataohjattu myynti

Dataohjattu myynti kilpailuedun lähteeksi

Data on yksi 2020-luvun yrityksien tärkeimmistä kilpailuedun lähteistä ja sitä on saatavilla runsaasti. Data ei itsessään ratkaise liiketoiminnan haasteita vaan sitä on osattava käsitellä ja jalostaa.

Myynnin kontekstissa datalla voidaan tehostaa myyntiä, oli kyseessä sitten prospektointi, lisämyynnin tuottaminen tai myyntiprosessin tehostaminen. Dataohjattu myynti mahdollistaa kilpailuedun luomisen selkeiden tavoitteiden asettamisen, niiden johdonmukaisen seuraamisen sekä myyntiprosessin tehostamisen ja sitä kautta kasvun luomisen. Kun myyntiorganisaatiota johdetaan datavetoisesti, voidaan säästää aikaa, energiaa ja rahaa – resursseja, joita yrityksillä ei ole tuhlattavaksi.

Tämä opas tarjoaa läpikäynnin dataohjatun myynnin maailmaan ja siihen, mitä tarvitset päästäksesi alkuun jotta voit johtaa myyntiä datalla.

Opas tarjoaa sinulle työkaluja miten hyödyntää dataa mm.

  • Segmentoinnissa
  • Ihanteellisten asiakkaiden määrittelyssä
  • Prospektoinnissa
  • Myynnin tehostamisessa

Opas tarjoaa teorian lisäksi käytännön vinkkejä ja harjoituksia paremman myynnin tueksi.

Lataa oppaamme ja ota uudet vinkit käyttöösi!

Esisopimukset tuovat turvaa kaupan osapuolille

Lataa Dataohjatun myynnin -opas