TP_CRM_1680x525

CRM-ratkaisut

Kilpailuetua ja 360 asteen näkymä ajantasalla oleviin asiakastietoihin

CRM -liiketoiminta-alustamme tarjoaa yrityksellesi yhtenäisen ja asiakaskeskeisen tavan toimia. Autamme asiakkaitamme läpivalaisemaan yrityksen myyntiprosessit liidistä laskutukseen – tarkastelua voit tehdä mm. tuote-, myyjä-, myyntiryhmä-, toimiala- ja aluekohtaisesti. CRM-asiakkaanamme saat 360 asteen näkymän asiakkaistasi – näet yhdellä kertaa kaikki historiatiedot tehdyistä tarjouksista, tilauksista sekä laskutuksesta sekä kaiken kommunikointihistorian asiakkaan kanssa. Asiakkaan yhteyshenkilöiden tiedoista voit lisäksi katsoa heidän saamansa markkinointikampanjoiden viestit sekä niiden luku- ja linkkiklikkaus statistiikat.

CRM -liiketoiminta-alustallamme voit johtaa yritystäsi tiedolla. Sen avulla keräät hiljaisen tiedon, yhdistät eri järjestelmissä olevan tiedon, analysoit sitä ja jaat eteenpäin. Voit käyttää lähes kaikkea CRM -alustalle kerättyä tietoa suodatuskriteerinä. Analysoimalla myyntituloksia voit ennustaa toimintanne tulevaa kehitystä ja suunnata myynnin ja markkinoinnin resursseja oikeaan suuntaan. CRM -liiketoiminta-alusta tarjoaa monipuoliset analyysit ja näitä voit täydentää lisäksi QlikView Business Intelligence -järjestelmällä (BI), johon on olemassa valmis integraatio.

Integroi markkinointi ja myynti

Edustamamme CRM -liiketoiminta-alusta parantaa asiakastietojen hallintaa ja antaa myyjille tehokkaat työkalut päivittäiseen työskentelyyn. Myyntiprosessia voidaan automatisoida helpottamaan myynnin työtä esimerkiksi muistuttamalla tarjouksen ajankohdan umpeutuessa tai asiakkaan reklamoidessa. Alustalle tehtävillä työnkuluilla voidaan asiakkaalle tehdystä liidistä tehdä suoraan tarjous, tarjouksesta tilaus ja tilauksesta lasku. Myös markkinointityökalut ovat osa CRM-alustan toimintoja. Saat tiedon asiakkaasi saapuessa verkkosivustollesi, jolloin voit käyttää asiakkaistasi keräämää tietoa segmentoinnissa ja mitata tuloksia kampanjasta tilaukseen sekä välittää liidejä eteenpäin myynnille.

CRM-alustan kautta on myös mahdollista tehdä sähköpostimarkkinointia. Massapostiportaali tarjoaa kaikki työkalut, joita tarvitset sähköpostien luomiseen, lähettämiseen sekä vastaanottajien käytöksen raportoimiseen. Kaikki sähköpostikampanjoiden tieto siirtyy massapostiportaalista CRM-alustalle henkilön tietoihin, joille sähköpostimarkkinointia on lähetetty.

Contact Centerin kautta voit hoitaa tehokkaasti asiakaskontaktoinnit. Asiakkaat segmentoidaan CRM-alustalla soittokampanjoihin, jolloin asiakkaan tiedot näkyvät soittoportaalissa. Soiton jälkeen Contact Centerissä kirjataan soiton tulokset, ja tiedot tallentunut soiton kontaktin kommunikointihistoriaan ja näkyvät sen jälkeen myös CRM-alustalla.

Outlookin pluginilla saadaan CRM:ään kaikki sähköpostit  ja kalenterimerkinnät linkitettyä asiakkaan tietoihin. CRM:n mobiiliversiossa asiakastapaamisten merkinnät ja sovitut asiat saadaan helposti tallennettua sanelemalla tiedot älypuhelimen mobiiliversioon. CRM on responsiivinen, joten sen käyttö onnistuu myös tabletilla sekä älypuhelimella.

CRM -liiketoiminta-alustassa on myös huomioitu GDPR-yhteensopivuus. CRM-alusta on 100% yhteensopiva EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) kanssa. CRM:ää on helppo käyttää ja raportoida tietosuoja-asetuksen vaatimien tapojen mukaisesti.

Automatisoi tietokantojen ylläpito

CRM:n asiakastiedot on mahdollista integroida CRM -liiketoiminta-alustan ja CRM-servicen automatisoidun tietohuollon avulla ajantasalla olevaan Päättäjät ja Vaikuttajat -tietokantaan. Tietohuolto päivittää asiakastietonne joka yö, samalla lisäten paljon arvokasta taustatietoa asiakkaistasi. Asiakasrekisterin ensipäivityksen jälkeen asiakastietokannan jatkuva ylläpito varmistaa, että yritykselläsi on käytössä aina viimeisin tieto tavoitemarkkinaan kuuluvien organisaatioiden taustoista sekä vastuupäättäjistä.

Toimitamme jatkuvan ylläpidon ratkaisuja kaikkiin markkinoilla oleviin CRM-järjestelmiin. Oman asiakaskunnan kasvattaminen on myös mahdollista lisäämällä tavoitemarkkinoita kohderyhmien määrittelyn kautta suoraan Päättäjät ja Vaikuttajat -tietokannasta.

570x270_tietopalvelut_menestyjayritys

CRM-referenssit

Alma Talent Tietopalvelut on toimittanut CRM-käyttöönottoprojekteja eri kokoisille yrityksille ja organisaatioille yli toimialarajojen.

Tutustu asiakkaisiimme

Alma Talent Tietopalveluilla on yli 20 vuoden kokemus asiakastiedon hallinnasta ja sitä tukevien ratkaisujen toteuttamisesta. Edustamamme CRM-service teknologia on täysin kotimainen järjestelmä asiakastietojen hallintaan ja johtamiseen.  SaaS-ratkaisuna järjestelmä mahdollistaa nopean käyttöönoton ja avointen rajapintojen kautta onnistuvat helposti integraatiot yrityksesi muihin järjestelmiin. CRM-servicellä saat 360 asteen näkyvyyden asiakkaistasi.

CRM -liiketoiminta-alustan käyttöönoton yhteydessä konsulttimme auttavat sinua mallintamaan asiakastyöhön liittyvät myynti- ja markkinointiprosessit. Niiden pohjalta rakennetaan näitä tukeva CRM-kokonaisuus, jonka keskiössä on aina asiakas.

Lataa CRM-ratkaisut -esite (pdf)

1500x600_tietopalvelu_pankit-ja-vakutus

CRM-koulutuksella osaamisen boostaus

Tuntuuko, että tarvitset lisäopastusta CRM-servicen käyttöön? Alma Talent Tietopalveluiden CRM-asiantuntija muokkaa CRM-koulutuksen tarpeitanne vastaavaksi joko puolen päivän tai kokopäivän koulutuskokonaisuudeksi.

Sovi koulutusaika


Tarkasta yrityksesi CRM-servicen kunto

CRM:n kuntotarkastuksen yhteydessä käydään läpi kaikki käytössänne olevat CRM-toiminnot ja mietitään, miten niitä voitaisiin kehitää tarpeitanne ja toiveitanne vastaaviksi.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Contact Center - Soittoportaali

CRM-service tuotteeseen liitännäinen Contact Center toimii työkaluna niin agenteille kuin esimiestyöhön, tarjoten kaikki työkalut soittokampanjoiden toteuttamiseen, mukaanlukien tapahtumien seurannan, raportoinnin, kyselyvastausten analysoinnin jne.

CRM-liiketoiminta-alusta, joka kasvaa yrityksesi mukana

Tarjoamamme CRM -liiketoiminta-alusta on modulaarinen ja sisältää kaiken, mitä tarvitset liiketoimintasi johtamiseen ja kilpailuedun saavuttamiseen. CRM-järjestelmä rakennetaan aina asiakaskohtaisesti ottamalla käyttöön vain asiakkaan toivomat ominaisuudet. Lisäosioita voidaan aktivoida käyttöön tarpeen mukaan myöhemminkin.

CRM-alustan kehitys on jatkuvaa ja uudet toiminnallisuudet voit ottaa käyttöön ilman kalliita integraatioita. CRM-alustamme on enemmän kuin perinteinen CRM-järjestelmä ja sisältää mm. seuraavia toimintoja:

  • automaattinen asiakastietojen ylläpito
  • projektinhallinta
  • vikatiketöinti ja asiakaspalautteet
  • matkalaskujen käsittely
  • asiakas- ja jälleenmyyjäportaalit
  • verkkokauppapaikat
  • ostojen hallinta

Tutustu CRM -liiketoiminta-alustan toimintoihin