Löydämme päättäjät, jotta sinä löydät tulevat asiakkaasi.

Kohderyhmät

Tiedämme asiakkaasi tai yhteistyökumppanisi etu- ja sukunimen ja sen, missä roolissa hän työskentelee. Mitä muuta haluaisit tietää? Kysy. Kaivamme tiedon esiin puolestasi, juuri sillä tasolla kuin haluat.

Toimitamme sinulle yhteystiedot toimenkuvan mukaisesti, esimerkiksi silloin, kun haluat kohdistaa viestisi hankintapäättäjille. Pysyt ajan tasalla kohderyhmäsi yhteystiedoista myös silloin, kun organisaatioissa tapahtuu muutoksia.


Meillä on työkalut ja asiantuntijat, joiden avulla voit:

Päättäjätiedot rooleittain ja hankinnoittain. Ainoana Suomessa tiedämme kuka organisaatiossa vastaa mistäkin, myös ylimmän johdon ulkopuolelta

Tehokkaaseen myynnin ja markkinoinnin kohdentamiseen tarvittavat yhteystiedot: yritysten, yhteisöjen, valtiohallinnon, kuntien sekä järjestöjen ja oppilaitosten yhteystiedot.

Asiakasrekisterin automaattisen huolto- ja päivityspalvelun. Viestin teho paranee ja päätöksenteko helpottuu, kun voit aina luottaa asiakas- ja yhteystietorekisterisi ajantasaisuuteen ja laatuun.

Ota yhteyttä, niin ehdotamme juuri sinulle sopivaa ratkaisua.

Tarjoamme tietopalvelupaketteja kätevällä kuukausimaksulla alk. 27,50 € /kk sekä asiantuntijoiden juuri sinulle räätälöimiä ratkaisuja.

Pyydä yhteydenottoa

Kohderyhmätietoja saat näistä palveluista:

Palvelut kuukausimaksulla alk. 27,50 € / kk + alv

Tietohuoltoratkaisut

Tietohuoltoratkaisut

Päivitämme asiakasrekisteriä puolestasi niin, että löydät sieltä aina ajantasaiset tiedot.

Tutustu »

Kohderyhmähaku

Kohderyhmähaku

Yritysten ja päätöksentekijöiden nimet, tittelit sekä operatiiviset ja hankinnalliset vastuualueet. Kohderyhmien suunnittelu.

Tutustu »

Erikseen tilattavat tuotteet

Taloyhtiöpäättäjät

Taloyhtiöpäättäjät

Suomen asunto-osakeyhtiöiden ja kiinteistöosakeyhtiöiden yhteystiedot vastuuhenkilöineen.

Tutustu »

Yrityspoiminta

Yrityspoiminta

Asiantuntijamme poimivat sinulle räätälöidyt täsmätiedot yrityksistä, talousluvuista ja päättäjistä tarpeidesi mukaan.

Tutustu »

Suosituimmat blogit

Tietohuoltoratkaisut

Asiakasrekisterin tietohuolto kannattaa

Ajantasainen asiakastieto on yritysten tärkeimpiä pääomia. Yritysten asiakasdata on kuitenkin usein vaillinaista tai vanhentunutta. Eikä ihme, sillä asiakasdatat ovat jatkuvassa muutoksessa, esimerkiksi yritysten yhteyshenkilöiden vaihtuessa tai yritysfuusioiden vuoksi. Oikotietä asiakastietojen ylläpitämiseen ei kuitenkaan ole. Yrityksissä on luotava systemaattinen prosessi, jonka avulla tiedot pidetään jatkuvasti ajan tasalla ja jolla varmisteen datan laatu.Monta syytä pitää asiakasrekisteri kunnossaVahvan asiakasymmärryksen muodostaminen on hankalaa ilman ajanmukaista asiakasrekisteriä. Virheellinen ja vanhentunut asiakastieto myös johtaa tehottomiin myynti- ja markkinointitoimenpiteisiin. Lisäksi kaikilla rekisterinpitäjillä on jo lainsäädännön näkökulmasta velvollisuus huolehtia, ettei rekisteri sisällä virheellisiä tai vanhentuneita henkilötietoja. GDPR tietosuoja-asetus myös edellyttää rekisterinpitäjän dokumentoivan henkilötietojen käsittelyn sekä osoittavan tarvittavin toimenpitein noudattavansa asetusta.Jos yrityksesi asiakasrekisterin kunto huolettaa, anna meidän auttaa! Tietohuollon avulla pistät b-to-b-asiakasrekisterisi kuntoon helposti.Miten tietohuolto tehdään?Ensimmäiseksi arvioimme asiakasrekisterisi datan kunnon. Kattava ensipäivityksemme analysoi asiakasrekisterisi laadun ja kertoo, kuinka suuri osa tiedoista on ajan tasalla. Analyysin pohjalta annamme suosituksen, mitkä tiedot kaipaavat päivitystä. Seuraavassa vaiheessa päivitämme asiakasrekisterissä olevat virheelliset ja puutteelliset yritysten perustiedot, kuten nimi-, puhelinnumero-, sekä osoitetiedot. Saatavillasi ovat kaikki suomalaiset yritykset ja muut kaupallisesti relevantit yhteisöt, myös julkishallinto. Tiedot voidaan päivittää yrityksen omiin järjestelmiin päivittäin jatkuvana tietohuoltona tai kertaluontoisesti. Tietohuolto myös estää kaksoiskappaleiden syntymisen sekä passivoi vanhentuneita tietoja. Näin voit varmistua asiakasrekisterisi täsmällisyydestä ja tietosuojaperiaatteiden noudattamisesta.Kolmanneksi rikastamme asiakastietoja haluamillasi taustatiedoilla. Voit täydentää yritystietoja perinteisten liikevaihto-, toimiala- ja kokotietojen lisäksi kymmenillä yrityksen tunnusluvuilla sekä luokitustiedoilla.Yhteyshenkilötietoja rikastamme uniikilla Päättäjät ja vaikuttajat -datalla, joka perustuu sekä henkilön titteliin, että tarkastettuun vastuualueeseen.Ota yhteyttäKysy lisätietoja tietohuollosta soittamalla numeroon 0800 141 070 tai jättämällä yhteydenottopyyntö, kartoitetaan yhdessä yrityksesi tarpeita parhaiten palveleva ratkaisu! Tutustu tietohuoltoratkaisuihimme >>

Myynti ja markkinointi
Tietohuoltoratkaisut

Vanhentunut markkinointirekisteri heikentää viestintääsi ja liiketoimintaasi

Milloin olet viimeksi tarkistanut markkinointirekisterisi sähköpostiosoitteiden ajantasaisuuden? Jos yrityksesi käyttää toimimattomia sähköpostiosoitteita sisältäviä postituslistoja, markkinointisi on tehotonta ja pahimmillaan lähettämäsi sähköpostit luokittuvat roskapostiksi. Myös EU:n uuden tietosuoja-asetuksen (GDPR) voimaantulon myötä rekistereiden ylläpitoon ja käsittelyyn tulee kiinnittää entistä tarkempaa huomiota.Roskapostiksi luokittelun torjuntaan käytetään globaalisti paljon resursseja. Spamhouse on maailman laajimmin käytetty palvelu, joka pitää listaa roskapostia lähettävistä palvelimista. Aika ajoin tälle listalle joutuu myös suomalaisia palvelimia, ja tällöin liiketaloudelliset menetykset yrityksissä ovat merkittäviä. Kun vielä EU:n uusi tietosuoja-asetus asettaa yritykset entistä tarkempaan syyniin, nyt jos koskaan on syytä päivittää asiakastiedot kuntoon!GDPR:n vaikutukset yrityksissäEU:n tietosuoja-asetus (General Data Protection Regulation, GDPR) edellyttää toukokuusta 2018 lähtien yrityksiltä aiempaa tarkempaa henkilötietojen käsittelyä, ylläpitoa ja suojausta. GDPR:llä halutaan luoda yhtenäiset EU:n laajuiset, henkilöiden oikeuksia ja vapauksia kunnioittavat tavat käsitellä henkilötietoja sekä parantaa rekisteröityjen oikeuksia tietosuojaan ja omien henkilötietojensa käsittelyyn.Tietosuoja-asetus koskettaa kaikkia yrityksiä, joissa käsitellään asiakkaiden ja työntekijöiden henkilötietoja. Tietosuojaperiaatteita tulee noudattaa kaikissa henkilötietojen käsittelyvaiheissa. Samalla yritysten on varmistettava nykyisten tietojärjestelmiensä ja prosessiensa mukautuminen asetuksen tuomiin muutoksiin.Markkinoinnin näkökulmasta tämä tarkoittaa markkinointirekisterien ajantasaisuudesta huolehtimista, sillä GDPR edellyttää rekisterinpitäjän dokumentoivan henkilötietojen käsittelyn sekä osoittavan tarvittavin toimenpitein noudattavansa asetusta. Asetuksen voimaantulon jälkeen henkilötietojen käsittelyä yrityksissä tullaan valvomaan ja rikkomuksista rankaisemaan.B-to-b-rekisterit kuntoon tietohuollon avullaMe Alma Talent Tietopalveluissa ajattelemme, että EU-asetusta noudattava yritys viestii potentiaalisille ja olemassaoleville asiakkailleen hyvää kuvaa itsestään yrityksenä, jolle henkilötietojen ja -rekisterien jatkuva päivittäminen on itsestäänselvyys. Tietohuoltomme avulla voit varmistua markkinointirekisterisi täsmällisyydestä ja tietosuojaperiaatteiden noudattamisesta, sillä tietohuolto poistaa tai oikaisee viipymättä epätarkat ja virheelliset henkilötiedot rekisteristäsi. Näin vältyt ikäviltä selvitystilanteilta.Alma Talent Tietopalvelujen yritys- ja päättäjätieto on uniikkiaTietohuoltoratkaisumme pohjautuvat Päättäjät ja vaikuttajat -tietokantaan, jonka tiedot ovat yhdistelmä Kaupparekisteristä ja YTJ:stä saatua viranomaisdataa, yrityksiltä kerättyä dataa sekä Alma Talent Tietopalvelujen omien analyytikoiden analysoimaa taloudellista dataa. Tietomme ovat monipuolisia ja aina ajantasaisia, koska rikastamme, korjaamme ja täydennämme viranomaisdataa yritysten antamilla päättäjä- ja vaikuttajatiedoilla, jotka oma tiedonkeruuseen erikoistunut yksikkömme kerää soittamalla suomalaisiin yrityksiin.B-to-b-markkinointia voi tehdä asemavaltuutuksella, ilman henkilön erillistä lupaa. Yrityspäättäjä on kuitenkin ihminen siinä missä yksityishenkilö, siksi myös markkinointiviestinnän tulee olla kohdennettua ja liittyä päättäjän työtehtäviin tai vastuualeeseen. Tiedonkeruuyksikkömme kerää päättäjistä ajantasaisia vastuualuetietoja, jolloin asiakkaidemme markkinointiviestintä kohdistuu yrityksissä juuri oikeille henkilöille. Päättäjät ja vaikuttajat -tietokannassastamme saat kaikkien yli viisi henkilöä työllistävien yritysten ja julkisten yhteisöjen päättäjätiedot. Alma Talent Tietopalvelut on myös markkinoiden ainoa toimija, joka ylläpitää ja julkaisee avoimia ajantasaisuustilastoja sekä toimittaa tarvittaessa myös tietuekohtaiset aikaleimat.Asiakkaanamme voit hyödyntää yksittäisten kohderyhmäpoimintojen sisältämiä tietoja kuukauden ajan tai hyödyntää edellä kuvattua tietohuoltoratkaisuamme, joka takaa datan ajan tasalla pysymisen kaikissa yrityksesi järjestelmissä.Kysy lisätietoja soittamalla numeroon 0800 141 070, kartoitetaan yhdessä yrityksesi tarpeita parhaiten palveleva ratkaisu! Tutustu tietohuoltoratkaisuihimme >>

Myynti ja markkinointi
Sammio