Tietoa ja palvelua kasvun tueksi.

Myynnin ja markkinoinnin palvelut

Tiedämme asiakkaasi tai yhteistyökumppanisi etu- ja sukunimen ja sen, missä roolissa hän työskentelee. Mitä muuta haluaisit tietää? Kysy. Kaivamme tiedon esiin puolestasi, juuri sillä tasolla kuin haluat.

Toimitamme sinulle yhteystiedot toimenkuvan mukaisesti, esimerkiksi silloin, kun haluat kohdistaa viestisi hankintapäättäjille. Pysyt ajan tasalla kohderyhmäsi yhteystiedoista myös silloin, kun organisaatioissa tapahtuu muutoksia.

Meillä on työkalut ja asiantuntijat, joiden avulla voit:

Päättäjätiedot rooleittain ja hankinnoittain. Ainoana Suomessa tiedämme kuka organisaatiossa vastaa mistäkin, myös ylimmän johdon ulkopuolelta.

Tehokkaaseen myynnin ja markkinoinnin kohdentamiseen tarvittavat yhteystiedot: yritysten, yhteisöjen, valtiohallinnon, kuntien sekä järjestöjen ja oppilaitosten yhteystiedot.

Asiakasrekisterin automaattisen huolto- ja päivityspalvelun. Viestin teho paranee ja päätöksenteko helpottuu, kun voit aina luottaa asiakas- ja yhteystietorekisterisi ajantasaisuuteen ja laatuun.

Ota yhteyttä, niin ehdotamme juuri sinulle sopivaa ratkaisua.

Tarjoamme tietopalvelupaketteja kuukausimaksulla sekä asiantuntijoiden juuri sinulle räätälöimiä ratkaisuja.

Pyydä yhteydenottoa

Tietopalvelut käyttöön alk. 27,50 € / kk

Tilaa tästä

Kohderyhmätietoja saat näistä palveluista:

ATP-analysaattori-tuotekuvia__toimisto_570x270

Analysaattori

Analysaattori tehostaa koko myyntitiimin työtä aina strategisesta suunnittelusta myynnin päivittäisiin työtehtäviin.

Tutustu »

 

Kohderyhmähaku

Kohderyhmähaku

Yritysten ja päätöksentekijöiden nimet, tittelit sekä operatiiviset ja hankinnalliset vastuualueet. Kohderyhmien suunnittelu.

Tutustu »

Tietohuoltoratkaisut

Tietohuoltoratkaisut

Päivitämme asiakasrekisteriä puolestasi niin, että löydät sieltä aina ajantasaiset tiedot.

Tutustu »

Erikseen tilattavat tuotteet

Taloyhtiöpäättäjät

Taloyhtiöpäättäjät

Suomen asunto-osakeyhtiöiden ja kiinteistöosakeyhtiöiden yhteystiedot vastuuhenkilöineen.

Tutustu »

Yrityspoiminta

Yrityspoiminta

Asiantuntijamme poimivat sinulle räätälöidyt täsmätiedot yrityksistä, talousluvuista ja päättäjistä tarpeidesi mukaan.

Tutustu »

Suosituimmat blogit

TP-blogi-kohdentaminen_1200x628

Myyt paremmin, kun tiedät kenelle myyt – ihanteellisen asiakasprofiilin määritteleminen

Ideaalin asiakkaan tunnistaminen on äärimmäisen tärkeää koko B2B-myyntiprosessin tarkastelun kannalta. Määrittelemällä ihanteellisen asiakasprofiilin yrityksellesi osaat paremmin kohdentaa myyntitoimenpiteet ja vältät hukatut myyntimahdollisuudet.

Myynti ja markkinointi
at_palvelut_b2b_myynti_1200x628

Mitä B2B-myynti on 2020-luvulla ja miten voit hyödyntää dataa myyntiprosessin tehostamiseksi?

B2B-myynti on yritysten välillä tapahtuvaa kaupankäyntiä, jossa yksi yritys myy tuotteita tai palveluita toiselle yritykselle. B2B-myynnissä hyödynnetään entistä enemmän dataa ja myynnin teknologioita myyntiprosessin eri vaiheissa.

Myynti ja markkinointi

Signaalit menestyksekkään B2B-myynnin tukena

Monet B2B-myyjät seuraavat asiakkaidensa toimintaa muun muassa sosiaalisen median ja uutisten kautta. Välillä myyjä saattaakin huomata esimerkiksi uutisia selatessaan, että asiakas tai mahdollinen liidi voisi olla kiinnostunut ostamaan heidän tuotteitaan tai palveluitaan. Nykypäivänä myynnin teknologiat ovat kuitenkin kehittyneet jo niin paljon, ettei myyjän tarvitse välttämättä käyttää omaa aikaansa sosiaalisen median tai uutisvirran selaamiseen.

Myynti ja markkinointi
Salesforce Tietohuolto plugin_1200x628

Salesforce Tietohuolto-plugin tehostaa myyntiä ja myynnin johtamista

Digitaalisen työnhaun ja rekrytoinnin edelläkävijä Monster liitti CRM-alustaansa Salesforce Tietohuolto-pluginin. Asiakasdata rikastui ja palveluiden laatu parani.

Myynti ja markkinointi
Sammio