Tunne asiakkaasi, kilpailijasi ja kumppanisi.

Yritystietopalvelut

Numerot puhuvat, mutta vielä arvokkaampaa on nähdä numeroiden taakse ja tulevaan; löytää se tieto, jonka päätöksentekosi ja strategisen yrityssuunnittelun tueksi tarvitset. Miten kumppanin, asiakkaan tai kilpailijan liiketoiminta on kehittynyt, mitä he suunnittelevat seuraavaksi? Läpinäkyvän ja vertailukelpoisen tiedon varmistaa oma analyytikkotiimimme.

Hyvät suhteemme tiedontuottajiin näkyy asiakaspalvelussamme. Saat kauttamme syvällistä tuntemusta muun muassa lainsäädännöstä, tiedonkeräämisen tavoista ja asiakkaiden prosesseista.


Meillä on työkalut ja asiantuntijat, joiden avulla voit:

Analysoida muuttuvaa toimintaympäristöä ja ennakoida muutoksia. Saat asiantuntevaa taustainformaatiota toimialasi kehitystrendeistä ja valmiiksi pureskeltua tietoa toimialasi kilpailutilanteesta.

Tutustua kattavaan ja ajantasaiseen taustatietoon suomalaisista yrityksistä ja niiden vastuuhenkilöistä.

Tilata Kauppalehden Menestyjä- ja Kasvaja-sertifikaatteja. Molemmat ovat näkyviä ja tehokkaita merkkejä yrityksesi taloudellisesta suoriutumisesta asiakkaille, sijoittajille ja sidosryhmille.

Pyytää huippuunsa jalostettua tietoa ja luotettavaa analyysiä mm. riskeistä ja yrityksen taloustiedoista. Voit pyytää esim. oikaistua tilinpäätöstä yrityksen nykytilanteen arvioimiseksi.

Ota yhteyttä, niin ehdotamme juuri sinulle sopivaa ratkaisua.

Tarjoamme tietopalvelupaketteja kuukausimaksulla sekä asiantuntijoiden juuri sinulle räätälöimiä ratkaisuja.

Pyydä yhteydenottoa

Tietopalvelut käyttöön alk. 27,50 € / kk

Tilaa tästä

Yritystietoja saat näistä palveluista:

Analysaattori | Alma Talent Tietopalvelut

Analysaattori

Kaikki tärkeät tiedot yrityksistä, päättäjistä ja toimialoista.

Tutustu »

 

 

Kohderyhmähaku

Kohderyhmähaku

Yritysten ja päättäjien yhteystiedot B2B-myyntiin ja markkinointiin.

Tutustu »

 

Yrityshaku

Yrityshaku

Yritys- ja taloustiedot kätevästi yhdestä paikasta.

Tutustu »

Konkurssit ja yrityssaneeraukset

Konkurssit ja yrityssaneeraukset

Konkurssitiedot konkurssi- ja yrityssaneerausrekisteristä.

Tutustu »


Yhdistysrekisteri

Yhdistysrekisteri

Suomalaisten rekisteröityjen yhdistysten, kauppakamareiden sekä uskonnollisten yhteisöjen nyky- ja historiatiedot.

Tutustu »

 

European Business Register (EBR)

European Business Register

Ajantasaista ja luotettavaa virallisia tietoa eurooppalaisista yrityksistä. 

Tutustu »

Erikseen tilattavat tuotteet

Menestyjä-yritykset

Menestyjä-sertifikaatti

Menestyjä-sertifikaatin voivat tilata käyttöönsä yritykset, jotka saavat Menestyjäluokituksessa vähintään 50 pistettä. 

Tutustu »

 

Kasvaja-sertifikaatti

Kasvaja-sertifikaatti

Kasvaja-sertifikaatti, dynaaminen ja näkyvä todiste kasvusta.

Tutustu »

 

Tilinpäätösanalyysi

Tilinpäätösanalyysi

Tilinpäätösanalyysissä näet nopeasti yhdestä raportista yrityksen luokituksen ja taloudelliset tiedot. 

Tutustu »

 

Toimialatilasto

Toimialatilasto

Toimialatilasto antaa selkeän ja kattavan kuvan tarkasteltavan toimialan nykytilanteesta ja sen historiallisesta kehityksestä jopa 10 vuoden ajalta. 

Tutustu »

Benchmarking-raportti

Benchmarking-raportti

Benchmarking vertaa yritystä muihin saman alan yrityksiin sekä kertoo alan kilpailutilanteesta ja kehitysnäkymistä.

Tutustu »

 

Ranking

Ranking-raportti

Ranking asettaa tarkastelun kohteeksi valitun yritysjoukon yritykset järjestykseen niiden tuoreimpien tilinpäätöslukujen perusteella. 

Tutustu »

ATP_TE_500-2021_header_570x270

Talouselämä 500 -lista

Talouselämän vuosittain koostama listaus liikevaihdoltaan Suomen 500 suurimmista yrityksistä.

Tutustu »

 

ATP_Tivi250-2021_570x270

Tivi 250 -lista

Tivin vuosittain koostama listaus liikevaihdoltaan Suomen 250 suurimmasta ict-alan yrityksestä.

Tutustu »

 

Suurimmat asianajotoimistot 2010-2019

Suurimmat asianajotoimistot 2010-2019

Talouselämän selvitys kuvaa 30 suurimman suomalaisen asianajotoimiston kokoa ja tulosta suhteessa toisiinsa.

Tutustu »

 

Kasvuyritykset-selvitys

Kasvuyritykset-selvitys 2019

Talouselämä analysoi vuoden 2012 jälkeen yli 0,5 miljoonaa euroa pääomaa keränneiden startupien ja kasvuyhtiöiden menestystä. Aineisto kuvaa suomalaisten startupien kasvua, kannattavuutta sekä pääomatilannetta 2015-2018.

Tutustu »

Suurimmat markkinointiviestinnän toimistot top 50

Suurimmat markkinointiviestinnän toimistot top 50

Markkinointi&Mainonta-lehden vuosittaisella Toimistojen top 50 -selvityksessä listataan suurimmat markkinointiviestinnän alan toimistot, joilla suunnittelutyön osuus on merkittävä.

Tutustu »

Yrityskaupat

Yrityskaupat

Talouselämä seuraa tiiviisti yrityskauppoja, uutisoi niistä ja julkaisee taulukkoa tuoreista kaupoista lehdessä joka perjantai. Yrityskauppatiedot ovat ostettavissa excel-muodossa vuodesta 2000.

Tutustu »

Suosituimmat blogit

Analysaattori tehostaa myyntiprosessia ja auttaa B2B-myyjiä keskittymään olennaiseen

Analysaattori toimii B2B-myyjien päivittäisenä apuna. Se helpottaa ja nopeuttaa prospektointia, minimoi yrityksen taustojen tarkastamiseen käytettävän ajan sekä tunnistaa tärkeimmät asiakasyrityksissä tapahtuvat muutokset.

Myynti ja markkinointi

Saako oman menestyksensä näyttää muille? Vaikeina aikoina Menestyjä-sertifikaatti viestii luotettavasta toimijasta

Suomessa on perinteisesti ajateltu, ettei omaa onnistumista kannata näyttää, jottei ylpeys käy lankeemuksen edellä. Menestyksen esille tuominen ei kuitenkaan tarkoita henkseleiden paukuttamista, vaan positiivista esilletuloa ansaitusta meriitistä.”Hankalina aikoina Menestyjä-sertifikaatilla voidaan viestiä omalle henkilöstölle, asiakkaille ja yhteistyökumppaneille, että yrityksellä menee hyvin ja myös kriisistä selvitään”, kertoo Alma Talentin datan ja yritystiedon tiimipäällikkö Marja Harb.Vaikeina aikoina myös kilpailu kovenee, joten nyt jos koskaan kannattaa pitää yritys asiakkaan mielessä ja panostaa markkinointiin ja näkyvyyteen kohderyhmän ja kumppaneiden keskuudessa.Menestyjä-yritykset ovat suomalaisen kilpailukyvyn ja kehityksen tukipilareitaKauppalehti Menestyjä-sertifikaatti viestii luotettavasta toimijasta asiakkaille, kumppaneille ja muille sidosryhmille sekä omalle henkilöstölle.”Menestyjä-sertifikaatti on meriitti, johon moni yritys ei yllä. Menestyjiin kuuluu valikoitu joukko yrityksiä, jotka pärjäävät vertaisiaan paremmin”, Harb kuvaa.Luokitus erottelee yritykset sekä riskin että menestyksen perusteella, se kertoo yrityksen olevan vertaisiaan parempi taloudellisten kriteerien perusteella. Kyseessä on siis kattava, kuuden osa-alueen analyysiin perustuva talousluokitus, joka ennustaa myös tulevaa menestystä, ei pelkkä luottoluokitus.Yritys nousee menestyjiin, jos se sijoittuu tunnuslukuvertailussa sekä oman toimialansa että koko maan yritysten parhaimmistoon. Vain 6 prosenttia suomalaisista osakeyhtiöistä täyttää kriteerit ja kuuluu Kauppalehden Menestyjiin. Työkalut jatkuvaan menestykseenMenestyjä-sertifikaatin mukana saa näkyvyyden lisäksi arvokasta analysoitua tietoa yrityksen menestystekijöistä ja siitä, missä kenties on vielä kasvun varaa tai kehitettävää kilpailijoihin nähden. Tilinpäätösanalyysi antaa kattavan analyysin yrityksen taloudellisesta tilasta ja kehityksestä ja toimialatilasto koostaa puolestaan yrityksen toimialan keskeisimmät tunnusluvut 10 vuodelta. Menestyjä-sertifikaatin ansainnut kuuluu arvostettuun Menestyjä-joukkoon, josta myös viestitään näkyvästi ympäri vuoden. Hyvän kumppanin tunnistaminen vaatii aikaa ja asiantuntemusta, mutta Menestyjä-merkistä sen tunnistaa hetkessä. Eräs yrityspäättäjä totesi osuvasti Menestyjä-sertifikaatin osoittavan, että on toivoa. "Kaikki yritykset eivät ole kaatuneet koronan kourissa ja määrätietoisella työllä on mahdollisuus nousta ja menestyä, vaikkakin välillä pään päälle kertyisikin tummia pilviä", Harb kertoo. Kauppalehden nettisivujen Menestyjä-listalta voit tarkistaa, onko yrityksesi Menestyjä-yritys. Jos yrityksesi täyttää Menestyjän kriteerit, voit tilata Menestyjä-sertifikaatin yrityksesi käyttöön.

Menestyjät

Data tuo tehokkuutta Talenomin myyntitoimenpiteisiin

Talenom on saanut Alma Talentin myynnin teknologioiden avulla laadukasta dataa myyntiorganisaation tueksi.

Yritystieto
prospektointi

B2B-myynnin prospektointi: Näin prospektoit tehokkaammin ja systemaattisemmin

Prospektoinnilla tarkoitetaan niitä toimenpiteitä, joita tehdään ennen potentiaalisen asiakkaan kontaktointia. Prospektoinnin tarkoituksena on täyttää myyjien myyntiputket sopivilla ja potentiaalisilla kontakteilla. Systemaattinen prospektointi on tärkeää hyvän pohjan luomiseksi myyntityölle.

Yritystieto
Sammio