Sallitko sijaintitiedon käytön?
Alma Media voi tarjota sijaintiisi perustuen kohdennettua sisältöä, mainontaa ja säätietoja. Sijaintitiedot voidaan yhdistää palveluiden käytöstä kerättyihin tietoihin.
Kerro Analysaattorille, mitä haluat tietää kilpailijoista, asiakkaista tai yhteistyökumppaneista. Analysaattori tarjoaa vastauksen yhdistämällä tuoreen virallisen tiedon, yritysten tilinpäätöstiedon, Alma Talentin journalistisen sisällön sekä sosiaalisen median viestit ainutlaatuiseksi kokonaisuudeksi.
Saat sekunneissa käyttökelpoista dataa, jonka etsimiseen käsipelillä menee jopa päiviä.
Tiedolla on taipumus vanheta yhdessä yössä. Analysaattori kerää väsymättä, jatkuvasti tietoa useista eri lähteistä. Alma Talentin eli Analysaattorin tietokannassa tapahtuu keskimäärin 2 000 muutosta vuorokaudessa - vuosittaisten muutosten määrä on valtava. Kaikki Analysaattorin tieto on läpinäkyvää, alkuperä on todennettavissa.
Esimerkiksi yhden vuoden aikana 15 000 yrityksen toimiala vaihtuu, kymmeniä tuhansia yrityksiä muuttaa uuteen osoitteeseen, kymmenien tuhansien yritysten päättäjissä tapahtuu muutoksia.
B2B-myynti on yritysten välillä tapahtuvaa kaupankäyntiä, jossa yksi yritys myy tuotteita tai palveluita toiselle yritykselle. B2B-myynnissä hyödynnetään entistä enemmän dataa ja myynnin teknologioita myyntiprosessin eri vaiheissa.
Monet B2B-myyjät seuraavat asiakkaidensa toimintaa muun muassa sosiaalisen median ja uutisten kautta. Välillä myyjä saattaakin huomata esimerkiksi uutisia selatessaan, että asiakas tai mahdollinen liidi voisi olla kiinnostunut ostamaan heidän tuotteitaan tai palveluitaan. Nykypäivänä myynnin teknologiat ovat kuitenkin kehittyneet jo niin paljon, ettei myyjän tarvitse välttämättä käyttää omaa aikaansa sosiaalisen median tai uutisvirran selaamiseen.
Analysaattori kokoaa useista eri lähteistä dataa sinua kiinnostavista yrityksistä.
Ratkaisut ja kokonaisuudet eivät myy itse itseään. Ratkaisumyyjä tietää sen hyvin. Monimutkaisempien kokonaisratkaisuiden tarjoaminen jääkin vielä ammattitaitoisten ratkaisumyyjien tehtäväksi.
Selvitä kilpailijoidesi vahvuudet ja heikkoudet.
Tehosta B2B-myyntiä ja markkinointia ajantasaisilla yritys- ja päättäjätiedoilla.
Kattava tunnuslukuopas sisältää yritystoiminnan keskeisimmät tunnusluvut, laskentakaavat ja tulkinnat.
Tutustu tunnuslukuoppaaseen