Analysaattori B2B-myynnille

Analysaattori – monipuolinen työkalu B2B-myyntiprosessin eri vaiheisiin

Tehokas B2B-myynnin suunnittelu ja johtaminen vaatii onnistuakseen kattavaa tietoa niin markkinatilanteesta kuin kilpailija- ja asiakasyrityksistä sekä niissä vaikuttavista päättäjistä. Hyödyntämällä laadukasta ja luotettavaa dataa myyntiprosessin kaikissa vaiheissa, koko myyntitiimin työskentely tehostuu ja organisaation kasvu vauhdittuu.

Varaa Analysaattorin esittely

Tehoa kaikkiin myyntiprosessin vaiheisiin

Analysaattori on myynnin työkalu, joka tehostaa koko B2B-myyntitiimin työtä. Se tarjoaa myynnin johdolle luottotietoa myynnin suunnittelun ja päätöksenteon tueksi ja myyjille juuri oikeaa tietoa myyntiprosessin eri vaiheisiin. Analysaattorista löytyvää tietoa voidaan hyödyntää muun muassa prospektoinnin tehostamiseen, minimoimaan yrityksen taustojen tarkastamiseen käytettävää aikaa sekä tunnistamaan ostosignaaleja.

Mitä tietoja Analysaattori sisältää?

Analysaattorissa viralliset yritystiedot, yritysten tarkastetut päättäjätiedot, oikaistut tilinpäätöstiedot ja pitkät aikasarjat, Alma Talentin uutissisällöt sekä signaalidata muodostavat kokonaisuuden, jollaista et muualta saa. Datan laatu ja luotettavuus ovat meille ensiarvoisen tärkeitä. Validoimme ja jalostamme dataa jatkuvasti, jotta asiakkaillamme olisi käytössään aina luotettavin tieto päätöksentekotilanteissa. Meillä on aina oikeus keräämäämme dataan, ja se on vastuullisesti tuotettua. Tutustu dataamme tarkemmin.

Ana­ly­saat­to­ris­ta saatava data:

  • yli 100 000 yrityksen oikaistua ja analysoitua tilinpäätöstä
  • säännöllisesti ja systemaattisesti puhelimitse varmistetut päättäjätiedot, päättäjien vastuualueet sekä heidän yhteystietonsa (puhelinnumero ja sähköposti)
  • virallisten tiedontuottajien (PRH, Tilastokeskus, YTJ) välittämä data
  • yrityskaupat, nimitysuutiset, rekrytoinnit sekä pörssitiedotteet
  • yli 80 000 julkaistua uutista, myös maksumuurin takaa (mm. Kauppalehti, Talouselämä ja Arvopaperi).

Näin Analysaattori toimii - katso lyhyt video

5 hyvää syytä ottaa Analysaattori käyttöön:

  • Markkinoiden laadukkain päättäjätieto. Hyödynnä puhelimitse varmistettuja päättäjätietoja, päättäjien vastuualueita sekä yhteystietoja.
  • Monipuolinen prospektointityökalu. Etsi potentiaalisia asiakkaita ja ja tavoita juuri oikeat päättäjät.
  • Nopealla silmäyksellä kaikki olennainen tieto. Seuraa ja vertaile tärkeimpiä asiakkaita, prospekteja sekä kiinnostavia toimialoja helposti ja nopeasti.
  • Ryhmät ja niiden vertailu. Muodosta ryhmiä esimerkiksi tärkeimmistä asiakkaistasi, prospekteistasi tai kilpailijoistasi ja vertaile ryhmiä keskenään.
  • Muutossignaalit. Kun sinua kiinnostavissa yrityksissä tapahtuu jokin merkittävä muutos, Analysaattori kertoo siitä sinulle.

Näin asiakkaamme hyödyntävät Analysaattoria omassa lii­ke­toi­min­nas­saan

Kiinnostuitko tai heräsikö sinulle kysymyksiä?

Jätä meille yhteydenottopyyntö, niin kerromme tarkemmin, miten Analysaattori tehostaa koko B2B-myyntitiimin työtä.

Usein kysyttyä Analysaattorista

Ovatko yrityksesi CRM-tiedot ajan tasalla?

Moni tuskailee asiakastietojen ylläpidon mahdottomuutta, turhaan! CRM-asiakastietojen ylläpito on mahdollista automatisoida helposti!

Sinua saattaisi kiinnostaa

Haluan lisätietoja Analysaattorista