Analysaattori - tunne asiakkaasi, kilpailijasi ja kumppanisi.

Analysaattori

Analysaattori on kattava työkalu yrityksille, jotka tarvitsevat monipuolista ja luotettavaa tietoa suomalaisista yrityksistä, päättäjistä sekä toimialoista.

Analysaattori kerää väsymättä tietoa useista eri tietolähteistä ja koostaa ne sinulle helposti tarkasteltavaan muotoon. Analysaattorissa viralliset yritystiedot, yritysten tarkastetut päättäjätiedot, oikaistut tilinpäätöstiedot, Alma Talentin uutissisällöt sekä signaalidata muodostavat kokonaisuuden, jollaista et muualta saa. 

Pyydä demo

Mitä tietoja Analysaattorissa on:

  • 80 000 julkaistua artikkelia (mm. Kauppalehti, Talouselämä ja Arvopaperi)
  • 130 000 yrityksen oikaistua ja analysoitua tilinpäätöstä
  • säännöllisesti puhelimitse varmistetut päättäjätiedot, päättäjien vastuualueet sekä heidän yhteystietonsa
  • virallisten tiedontuottajien (PRH, Tilastokeskus, YTJ) välittämä data
  • yrityskaupat, nimitysuutiset, rekrytoinnit
  • analyytikkojen ja toimittajien jalostama data.

Analysaattori seuraa yrityksissä tapahtuvia muutoksia

Analysaattori seuraa herkeämättä yrityksissä tapahtuvia muutoksia. Muutossignaaleista voi tilata automaattisen ilmoituksen omaan sähköpostiin ja pysyä aina ajan hermolla siitä, mitä sinulle merkityksellisissä yrityksissä tapahtuu.

Signaalityyppejä on tällä hetkellä 10 erilaista, muun muassa uusi oikaistu tilinpäätös, yrityskaupat, oikaistu toimiala, toimitusjohtaja- ja päättäjämuutokset sekä riskiluokituksen muutos.

Kenelle Analysaattori on suunniteltu?


ATP-analysaattori-tuotekuvia__toimisto_570x270

Myynti

Analysaattori on jokaisen B2B-myyjän innostavin työkalu. Se auttaa prospektoinnissa, minimoi yrityksen taustojen tarkastamiseen käytettävän ajan sekä auttaa tunnistamaan ostosignaaleja.

Lue lisää, miksi Analysaattori on jokaisen B2B-myyjän ykköstyökalu

ATP-analysaattori-tuotekuvia__laskin_570x270

Talous

Talouspäättäjille Analysaattori tarjoaa tuhdin paketin ajankohtaisia talouden tunnuslukuja. Numeerista tietoa täydentää maan johtavien talousmedioiden yrityskohtaiset uutiset sekä muutoksista kertova signaalidata.

Lue lisää, miksi Analysaattori on jokaisen talouspäättäjän ykköstyökalu.

ATP-analysaattori-tuotekuvia__team_570x270

Yritysjohto

Analysaattori on yritysjohdon tärkein työkalu kilpailija- ja toimialaseurantaan, sekä yritysten ja toimialojen keskinäiseen vertailuun. Analysaattori tarjoaa kattavan läpileikkauksen yrityksen keskeisistä tunnusluvuista, joita täydentää yrityskohtaiset uutiset sekä muutossignaalit.

Lue lisää, miksi Analysaattori on yritysjohdon ykköstyökalu.

Nopealla silmäyksellä kaikki olennainen tieto

Analysaattori-Screen-1-1920x1440

Näe yhdessä näkymässä yrityksen keskeiset tunnusluvut ja liikevaihdon kehitys. Hae yrityksen oikaistu tilinpäätös ja pureudu halutessasi tarkemmin yrityksen tietoihin. 


Analysaattori-Screen-2-1920x1440

Tarkastele yhdestä näkymästä sinulle merkityksellisissä yrityksissä tapahtuvia muutoksia, yritysuutisia sekä sosiaalisen median julkaisuja.

Suosituimmat blogikirjoitukset Analysaattorista

prospektointi

B2B-myynnin prospektointi: Näin prospektoit tehokkaammin ja systemaattisemmin

Prospektoinnilla tarkoitetaan niitä toimenpiteitä, joita tehdään ennen potentiaalisen asiakkaan kontaktointia. Prospektoinnin tarkoituksena on täyttää myyjien myyntiputket sopivilla ja potentiaalisilla kontakteilla. Systemaattinen prospektointi on tärkeää hyvän pohjan luomiseksi myyntityölle.

Yritystieto
at_palvelut_b2b_myynti_1200x628

Mitä B2B-myynti on 2020-luvulla ja miten voit hyödyntää dataa myyntiprosessin tehostamiseksi?

B2B-myynti on yritysten välillä tapahtuvaa kaupankäyntiä, jossa yksi yritys myy tuotteita tai palveluita toiselle yritykselle. B2B-myynnissä hyödynnetään entistä enemmän dataa ja myynnin teknologioita myyntiprosessin eri vaiheissa.

Myynti ja markkinointi

Signaalit menestyksekkään B2B-myynnin tukena

Monet B2B-myyjät seuraavat asiakkaidensa toimintaa muun muassa sosiaalisen median ja uutisten kautta. Välillä myyjä saattaakin huomata esimerkiksi uutisia selatessaan, että asiakas tai mahdollinen liidi voisi olla kiinnostunut ostamaan heidän tuotteitaan tai palveluitaan. Nykypäivänä myynnin teknologiat ovat kuitenkin kehittyneet jo niin paljon, ettei myyjän tarvitse välttämättä käyttää omaa aikaansa sosiaalisen median tai uutisvirran selaamiseen.

Myynti ja markkinointi
Analysaattorin tekoäly seuraa yritysdataa_1200x628

Anna tekoälyn vahtia yritysdataa puolestasi – Uudistuva Analysaattori kokoaa juuri sinua kiinnostavat yritystapahtumat

Analysaattori kokoaa useista eri lähteistä dataa sinua kiinnostavista yrityksistä.

Yritystieto

Sinua saattaisivat kiinnostaa myös nämä:

Benchmarking-raportti

Benchmarking-raportti

Selvitä kilpailijoidesi vahvuudet ja heikkoudet.

Tutustu Benchmarking-raporttiin

Kohderyhmähaku

Kohderyhmähaku

Tehosta B2B-myyntiä ja markkinointia ajantasaisilla yritys- ja päättäjätiedoilla. 

Tutustu Kohderyhmähakuun

Tunnuslukuopas

Tunnuslukuopas

Kattava tunnuslukuopas sisältää yritystoiminnan keskeisimmät tunnusluvut, laskentakaavat ja tulkinnat.

Tutustu tunnuslukuoppaaseen

Sammio