Tie­to­huol­to­rat­kai­sut - automatisoi asia­kas­re­kis­te­rin päivitys

Tietohuoltoratkaisun avulla voit automatisoida asiakastietojen päivityksen sekä tuoda yhteystietoja markkinoinnin automaatioita varten CRM-järjestelmääsi. Uniikin datamme avulla tunnet asiakkaasi jo ennen ensimmäistä yhteydenottoa, ja pysyt kumppanisi matkassa automaattisesti CRM-järjestelmääsi päivittyvän datan avulla.

Varaa tapaaminen asiantuntijaltaHyödynnä veloitukseton CRM-kuntotarkastus

Tietohuolto pitää asiakastiedot automaattisesti ajan tasalla

Tietohuollolla tarkoitetaan CRM-järjestelmässä olevien asiakastietojen jatkuvaa, automaattista päivitystä. Tietohuollon avulla asiakasrekisterin päivitys, rikastaminen ja ylläpito on helppoa ja se auttaa säilyttämään asiakasrekisterin arvon. Lisäksi yrityksiä voidaan myös hakea suoraan CRM:ään, jolloin yritys siirtyy automaattisesti päivityksen piiriin. Ratkaisu hyödyttää monia eri liiketoiminnan osa-alueita, jotka tarvitsevat ajankohtaista yritys- ja päättäjädataa toiminnassaan.

Tietohuolto voidaan toteuttaa rajapintaratkaisuna kaikkiin järjestelmiin tai valmiilla plugin ratkaisuilla seuraaville järjestelmille:

  • HubSpot
  • Microsoft Dynamics
  • Salesforce
  • Lime

Tietohuollon hyödyt

Päivitä asiakasrekisterin tiedot automaattisesti

Rikasta ja ylläpidä automaattisesti asiakasyritystesi ja prospektiesi tietoja. Olet kartalla, kun asiakkaittesi tilassa tapahtuu pieniäkin muutoksia.

Hae yrityksen päättäjät kontaktitietoineen

Selaa kattavaa päättäjärekisteriä ja tuo päättäjät kontakteiksi. Päättäjädatasta löydät yhteystiedot, vastuualueen ja tittelin. Löydä oikea päättäjä ja hyödynnä tietoa viestinnässä.

Tuo yrityksiä automaattisen päivityksen piiriin yrityshaun avulla

Voit tuoda yksittäisiä yrityksiä tai tuoda satoja yrityksiä kerralla päivityksen piiriin. Tuo uusille yrityksille päättäjät sinua kiinnostavilla rooleilla automaattisesti järjestelmääsi, jolloin järjestelmääsi ei synny turhia henkilöitä.

Mitä tietoja tietohuollon avulla on mahdollista päivittää?

Tietohuollon avulla on mahdollista päivittää satoja yksittäisiä tietoja. Saatavilla olevia tietoja mm:

  • Päättäjien roolit, vastuualueet ja yhteystiedot
  • Yritysten taloustiedot
  • Yritystiedot
  • Yrityskauppatiedot
  • Riskiluokitustietoja
  • Perintätiedot

Kattavien päättäjätietojemme avulla asiakasrekisterin tietoja on mahdollista rikastaa esimerkiksi täysin uusilla päättäjärooleilla. Näin saat enemmän kontaktipintaa asiakasyrityksiisi ja luot vahvemman ymmärryksen yritysten päätöksentekijöistä. 

Yksittäiset datalähteet löydät datalähteet-sivultamme.

Alma Talentin tietokanta

Yli 2.7 miljoonansuomalaisen yrityksen tiedot
Yli 275 000todellisen päättäjän tiedot yhteystietoineen
Jatkuvasti päivittyvänoin 2000 päivitystä per päivä

Asiakkaitamme - klikkaa logoa ja lue referenssimme

4 hyvää syytä ottaa Tietohuolto käyttöön

  1. Uniikit tietolähteet: Keräämme ainoastaan luotettavista lähteistä dataa. Voit olla varma, että tieto on oikeellista ja vastuullisesti kerättyä.
  2. Ajantasaiset tiedot: Tietohuolto varmistaa, että CRM-järjestelmässäsi olevat asiakastiedot ovat aina ajan tasalla. Voit luottaa siihen, että tiedot ovat oikeita ja päivitettyjä.
  3. Parempi asiakasymmärrys: Tietohuollon avulla saat lisätietoa asiakkaistasi, kuten heidän yrityksensä taloustilanteesta ja päättäjistä. Tämä auttaa sinua ymmärtämään asiakkaitasi paremmin ja tarjoamaan heille parempia ratkaisuja.
  4. Markkinoinnin automaation tehostaminen: Tuo Tietohuollon avulla potentiaalisten asiakkaiden yhteystietoja CRM:ään ja hyödynnä niitä markkinoinnin automaatiossa.

Tiedätkö missä kunnossa yrityksesi asia­kas­re­kis­te­ri on?

Selvitä asiakasrekisterisi tila ja tilaa maksuton asiakasrekisterin kuntokartoitus. Kuntokartoituksessa selviää paljonko asiakasrekisterisi tiedoissa on vanhaa tietoa. Saat myös toimenpidesuositukset asiakasrekisterin päivittämistä varten. Kuntokartoitus ei sido sinua mihinkään.

Selvitä asiakasrekisterin ajantasaisuus veloituksetta
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Kiinnostuitko tai heräsikö sinulle kysymyksiä?

Jätä meille yhteydenottopyyntö, niin kerromme tarkemmin, miten tietohuolto auttaa asiakastietojen ylläpidossa ja tuo yrityksellesi konkreettisia säästöjä.

Haluan lisätietoja tietohuoltoratkaisusta