
Tietohuoltoratkaisut - automatisoi asiakasrekisterin päivitys
Tietohuoltoratkaisun avulla voit automatisoida asiakastietojen päivityksen sekä tuoda yhteystietoja markkinoinnin automaatioita varten CRM-järjestelmääsi. Uniikin datamme avulla tunnet asiakkaasi jo ennen ensimmäistä yhteydenottoa, ja pysyt kumppanisi matkassa automaattisesti CRM-järjestelmääsi päivittyvän datan avulla.
Mitä Tietohuollolla tarkoitetaan?
Tietohuollolla tarkoitetaan CRM-järjestelmässä olevien asiakastietojen jatkuvaa, automaattista päivitystä. Tietohuollon avulla asiakasrekisterin päivitys, rikastaminen ja ylläpito on helppoa ja se auttaa säilyttämään asiakasrekisterin arvon. Lisäksi yrityksiä voidaan myös hakea suoraan CRM:ään, jolloin yritys siirtyy automaattisesti päivityksen piiriin. Ratkaisu hyödyttää monia eri liiketoiminnan osa-alueita, jotka tarvitsevat ajankohtaista yritys- ja päättäjädataa toiminnassaan.
Ratkaisu on helppo ottaa käyttöön, ja tarjoamme käyttöönottoon sekä jo järjestelmässäsi olevan datan käsittelyyn hyvän tuen. Tiimimme löytää kanssasi ongelmakohdat ja auttaa nostamaan esille teidän tilanteeseenne kaikkein tärkeimmät tiedot oikeille paikoille käyttäjien hyödynnettäväksi.
Tietohuollon hyödyt
Ajan tasalla oleva asiakasrekisteri auttaa myyjiä seuraamaan myyntiprosessia ja ennakoimaan tulevia myyntimahdollisuuksia. Tämä tarkoittaa sitä, että myyjät voivat reagoida nopeasti asiakkaan tarpeisiin ja saada aikaan parempia tuloksia. Ajantasaisella päättäjätiedolla saadaan aina oikea henkilö kiinni.
Oikeat tiedot auttaa tunnistamaan muutokset asiakkaissa ja markkinoimaan heille oikeanlaisilla kampanjoilla. Tietohuollon avulla tuotavat yhteystiedot ja sähköpostilistat ovat ajantasalla, jolloin sähköpostimarkkinointi kohdistuu aina oikeille henkilöille.
Ajantasainen CRM-järjestelmä parantaa asiakaspalvelun tehokkuutta, kun tiedetään oikeat yhteyshenkilöt ja muut yrityksen tiedot. Tietohuollon avulla voidaan päivittää kaikki yrityksen tiedot perustiedoista aina yhteystietoihin ja laskutusosoitteisiin asti. Oikeilla tiedoilla yhteistyö on sujuvaa ja tehokasta.
Alma Talentin tietokanta
Klikkaa ja lue miten asiakkaamme käyttävät Tietohuoltoa
Mitä tietoja tietohuollon avulla on mahdollista päivittää?
Tietohuollon avulla on mahdollista päivittää satoja yksittäisiä tietoja. Saatavilla on laajasti tietoa yrityksistä ja toimipaikoista, yritysten taloustiedoista sekä päättäjistä ja heidän vastuualueistaan. Tietojen päivityksen lisäksi tietohuollon avulla asiakasrekisterin tietoja voi rikastaa uusilla tiedoilla.
Kattavien päättäjätietojemme avulla asiakasrekisterin tietoja on mahdollista rikastaa esimerkiksi täysin uusilla päättäjärooleilla. Näin saat enemmän kontaktipintaa asiakasyrityksiisi ja luot vahvemman ymmärryksen yritysten päätöksentekijöistä.
Lisätietoja datastamme löydät myös data-osiostamme sekä yksittäiset datan lähteet löydät datalähteet-sivultamme.
Tietohuolto voidaan toteuttaa rajapintaratkaisuna kaikkiin järjestelmiin tai valmiilla plugin ratkaisuilla seuraaville järjestelmille:



4 hyvää syytä ottaa Tietohuolto käyttöön
- Uniikit tietolähteet: Keräämme ainoastaan luotettavista lähteistä dataa. Voit olla varma, että tieto on oikeellista ja vastuullisesti kerättyä.
- Ajantasaiset tiedot: Tietohuolto varmistaa, että CRM-järjestelmässäsi olevat asiakastiedot ovat aina ajan tasalla. Voit luottaa siihen, että tiedot ovat oikeita ja päivitettyjä.
- Parempi asiakasymmärrys: Tietohuollon avulla saat lisätietoa asiakkaistasi, kuten heidän yrityksensä taloustilanteesta ja päättäjistä. Tämä auttaa sinua ymmärtämään asiakkaitasi paremmin ja tarjoamaan heille parempia ratkaisuja.
- Markkinoinnin automaation tehostaminen: Tuo Tietohuollon avulla potentiaalisten asiakkaiden yhteystietoja CRM:ään ja hyödynnä niitä markkinoinnin automaatiossa.
Tiedätkö missä kunnossa yrityksesi asiakasrekisteri on?
Selvitä asiakasrekisterisi tila ja tilaa maksuton asiakasrekisterin kuntokartoitus. Kuntokartoituksessa selviää paljonko asiakasrekisterisi tiedoissa on vanhaa tietoa. Saat myös toimenpidesuositukset asiakasrekisterin päivittämistä varten. Kuntokartoitus ei sido sinua mihinkään.
Kun asiakasrekisterisi on kunnossa:
- teet fiksuja päätöksiä laadukkaalla ja ajantasaisella datalla
- kasvatat prospektoinnin tehoa
- parannat myynnin ja markkinoinnin tuloksellisuutta
- optimoit myynnin ja markkinoinnin ajankäyttöä
- huolehdit GDPR:n asettamista velvoitteista.

Kiinnostuitko tai heräsikö sinulle kysymyksiä?
Jätä meille yhteydenottopyyntö, niin kerromme tarkemmin, miten tietohuolto auttaa asiakastietojen ylläpidossa ja tuo yrityksellesi konkreettisia säästöjä.

Tehoa ja tuloksia B2B-myyntiin Analysaattorilla
Analysaattori on jokaisen B2B-myyjän innostavin työkalu. Se auttaa prospektoinnissa, minimoi yrityksen taustojen tarkastamiseen käytettävän ajan sekä auttaa tunnistamaan ostosignaaleja.