Tietohuoltoratkaisut

Varmista ajantasaiset asiakastiedot CRM:ssä

Tietohuollolla tarkoitetaan CRM-tietojen jatkuvaa, automaattista päivitystä. Asiakasrekisteri sisältää kullanarvoista dataa, joka turvaa yrityksen liiketoiminnan jatkuvuutta. Tietohuollon avulla asiakasrekisterin päivitys, rikastaminen ja ylläpito on helppoa ja säilyttää asiakasrekisterin arvon.

Tietohuolto pähkinänkuoressa

  • valmis ratkaisu halutun y-tunnusjoukon muutosseurantaan sekä uusien yritysten ja päättäjien hakemista varten
  • asiakkaan CRM-data yhdistetään Alma Talent rajapintaan. Muutostiedot tulevat suoraan tietokannasta asiakkaan CRM-järjestelmään
  • yrityshaun avulla voidaan hakea yrityksiä suoraan CRM:ään, jolloin yritys siirtyy automaattisesti päivityksen piiriin
  • tietohuolto voidaan toteuttaa rajapintaratkaisuna tai valmiin pluginin kautta

Tietohuollon avulla

  • teet fiksuja päätöksiä laadukkaalla ja ajantasaisella datalla
  • kasvatat prospektoinnin tehoa
  • parannat myynnin ja markkinoinnin tuloksellisuutta
  • optimoit myynnin ja asiakaspalvelun ajankäyttöä
  • ymmärrät asiakkaiden tarpeita ja haasteita paremmin
  • huolehdit GDPR:n asettamista velvoitteista

Tietohuolto perustuu

  • virallisiin ja tuoreisiin tietoihin mm. yrityksistä, toimipaikoista, yhteisöistä sekä selvitetyistä vastuualueen päättäjistä
  • viranomaisdataan, yrityksiltä kerättyyn dataan sekä Alma Talentin oikaisemiin yritysten tilinpäätöstietoihin.

Pyydä demo

Miten tietohuoltoratkaisumme eroaa kilpailijoista?

  • jatkuva, läpinäkyvä ja systemaattinen tiedonkeruuprosessi, luotettava ja tunnettu toimija
  • saatavilla kaikki suomalaiset yritykset ja muut kaupallisesti relevantit yhteisöt
  • uniikki yritystietokanta: varmistettua tietoa suoraan yrityksistä ja niiden päättäjiltä
  • kiinteä kuukausihinnoittelu, joka perustuu Y-tunnusten määrään sekä valittuun tietopakettiin
  • tekninen varmuus ja monipuoliset toimitusvaihtoehdot
  • Alma Talent -yhteyden ansiosta jatkuvasti laajenevat tietosisällöt.

Tietohuollon toimitustavat

Dynamics ja Salesforce CRM -plugin

  • helppokäyttöinen MS Dynamics tai Salesforce CRM -järjestelmään asennettava lisäosa pitää asiakasrekisterin aina ajan tasalla
  • uuden asiakkaan perustaminen CRM:ään helppoa ja nopeaa
  • mahdollista tuoda myös kohderyhmiä markkinointiluetteloiksi.

REST-rajapinta

  • asiakas voi hakea yritysten (Y-tunnusten) yritys-, päättäjä- ja taloustietoa omiin järjestelmiinsä talletettavaksi
  • palvelu toimii salatun HTTPS-rajapinnan kautta. Kysely-/vastaussanoma on JSON-muotoinen
  • lisäksi tarjoamme rajapintakyselyä, joka palauttaa Y-tunnuksen vastauksena:
    o tiedon onko yrityksellä maksuhäiriöitä (kyllä/ei)
    o maksuhäiriöraportin (PDF).


    Ota tietohuoltoratkaisu käyttöön

    Valitse ratkaisu tietosisältöineen valmiista vaihtoehdoista tai räätälöi ratkaisu kanssamme.

    Pyydä demo

    Sinua saattaisi kiinnostaa myös nämä ratkaisut:

    Kohderyhmä | Alma Talent Tietopalvelut

    Kohderyhmähaku

    Tehosta B2B-myyntiä ja markkinointia ajantasaisilla yritys- ja päättäjätiedoilla. 

    Tutustu Kohderyhmähakuun

    TE 500 -lista

    TE 500 -lista

    Liikevaihdoltaan Suomen 500 suurinta yritystä ja niiden keskeiset tunnusluvut Excel-tiedostona.

    Tutustu TE 500 -listaan

    Tivi 250 -lista

    Tivi 250 -lista

    Liikevaihdoltaan Suomen 250 suurinta ict-alan yritystä ja niiden keskeiset tunnusluvut Excel-tiedostona.

    Tutustu Tivi 250-listaan

    Analysaattori

    Analysaattori

    Ratkaise yrityksen ulkoiset tietotarpeet kilpailijoista, toimittajista ja asiakkaista yhdellä palvelulla.

    Tutustu Analysaattoriin

    Sammio