Sallitko sijaintitiedon käytön?
Alma Media voi tarjota sijaintiisi perustuen kohdennettua sisältöä, mainontaa ja säätietoja. Sijaintitiedot voidaan yhdistää palveluiden käytöstä kerättyihin tietoihin.
Numerot puhuvat, mutta vielä arvokkaampaa on nähdä numeroiden taakse ja tulevaan; löytää se tieto, jonka päätöksentekosi ja strategisen yrityssuunnittelun tueksi tarvitset. Miten kumppanin, asiakkaan tai kilpailijan liiketoiminta on kehittynyt, mitä he suunnittelevat seuraavaksi? Läpinäkyvän ja vertailukelpoisen tiedon varmistaa oma analyytikkotiimimme.
Hyvät suhteemme tiedontuottajiin näkyy asiakaspalvelussamme. Saat kauttamme syvällistä tuntemusta muun muassa lainsäädännöstä, tiedonkeräämisen tavoista ja asiakkaiden prosesseista.
Analysoida muuttuvaa toimintaympäristöä ja ennakoida muutoksia. Saat asiantuntevaa taustainformaatiota toimialasi kehitystrendeistä ja valmiiksi pureskeltua tietoa toimialasi kilpailutilanteesta.
Tutustua kattavaan ja ajantasaiseen taustatietoon suomalaisista yrityksistä ja niiden vastuuhenkilöistä.
Tilata Kauppalehden Menestyjä- ja Kasvaja-sertifikaatteja. Molemmat ovat näkyviä ja tehokkaita merkkejä yrityksesi taloudellisesta suoriutumisesta asiakkaille, sijoittajille ja sidosryhmille.
Pyytää huippuunsa jalostettua tietoa ja luotettavaa analyysiä mm. riskeistä ja yrityksen taloustiedoista. Voit pyytää esim. oikaistua tilinpäätöstä yrityksen nykytilanteen arvioimiseksi.
Tarjoamme tietopalvelupaketteja kuukausimaksulla sekä asiantuntijoiden juuri sinulle räätälöimiä ratkaisuja.
Suomalaisten rekisteröityjen yhdistysten, kauppakamareiden sekä uskonnollisten yhteisöjen nyky- ja historiatiedot.
Ajantasaista ja luotettavaa virallisia tietoa eurooppalaisista yrityksistä.
Menestyjä-sertifikaatin voivat tilata käyttöönsä yritykset, jotka saavat Menestyjäluokituksessa vähintään 50 pistettä.
Ulkopuolisen asiantuntijan laatima arvonmääritys selkeyttää yrityksen ja sen osakekannan hinnoittelua eli palvelee niin ostajaa kuin myyjää yrityskauppatilanteissa.
Tilinpäätösanalyysissä näet nopeasti yhdestä raportista yrityksen luokituksen ja taloudelliset tiedot.
Toimialatilasto antaa selkeän ja kattavan kuvan tarkasteltavan toimialan nykytilanteesta ja sen historiallisesta kehityksestä jopa 10 vuoden ajalta.
Benchmarking vertaa yritystä muihin saman alan yrityksiin sekä kertoo alan kilpailutilanteesta ja kehitysnäkymistä.
Ranking asettaa tarkastelun kohteeksi valitun yritysjoukon yritykset järjestykseen niiden tuoreimpien tilinpäätöslukujen perusteella.
Talouselämän vuosittain koostama listaus liikevaihdoltaan Suomen 500 suurimmista yrityksistä.
Tivin vuosittain koostama listaus liikevaihdoltaan Suomen 250 suurimmasta ict-alan yrityksestä.
Talouselämän selvitys kuvaa 30 suurimman suomalaisen asianajotoimiston kokoa ja tulosta suhteessa toisiinsa.
Talouselämä analysoi vuoden 2012 jälkeen yli 0,5 miljoonaa euroa pääomaa keränneiden startupien ja kasvuyhtiöiden menestystä. Aineisto kuvaa suomalaisten startupien kasvua, kannattavuutta sekä pääomatilannetta 2015-2018.
Markkinointi&Mainonta-lehden vuosittaisella Toimistojen top 50 -selvityksessä listataan suurimmat markkinointiviestinnän alan toimistot, joilla suunnittelutyön osuus on merkittävä.
Talouselämä seuraa tiiviisti yrityskauppoja, uutisoi niistä ja julkaisee taulukkoa tuoreista kaupoista lehdessä joka perjantai. Yrityskauppatiedot ovat ostettavissa excel-muodossa vuodesta 2000.
Suomessa on perinteisesti ajateltu, ettei omaa onnistumista kannata näyttää, jottei ylpeys käy lankeemuksen edellä. Menestyksen esille tuominen ei kuitenkaan tarkoita henkseleiden paukuttamista, vaan positiivista esilletuloa ansaitusta meriitistä.”Hankalina aikoina Menestyjä-sertifikaatilla voidaan viestiä omalle henkilöstölle, asiakkaille ja yhteistyökumppaneille, että yrityksellä menee hyvin ja myös kriisistä selvitään”, kertoo Alma Talentin datan ja yritystiedon tiimipäällikkö Marja Harb.Vaikeina aikoina myös kilpailu kovenee, joten nyt jos koskaan kannattaa pitää yritys asiakkaan mielessä ja panostaa markkinointiin ja näkyvyyteen kohderyhmän ja kumppaneiden keskuudessa.Menestyjä-yritykset ovat suomalaisen kilpailukyvyn ja kehityksen tukipilareitaKauppalehti Menestyjä-sertifikaatti viestii luotettavasta toimijasta asiakkaille, kumppaneille ja muille sidosryhmille sekä omalle henkilöstölle.”Menestyjä-sertifikaatti on meriitti, johon moni yritys ei yllä. Menestyjiin kuuluu valikoitu joukko yrityksiä, jotka pärjäävät vertaisiaan paremmin”, Harb kuvaa.Luokitus erottelee yritykset sekä riskin että menestyksen perusteella, se kertoo yrityksen olevan vertaisiaan parempi taloudellisten kriteerien perusteella. Kyseessä on siis kattava, kuuden osa-alueen analyysiin perustuva talousluokitus, joka ennustaa myös tulevaa menestystä, ei pelkkä luottoluokitus.Yritys nousee menestyjiin, jos se sijoittuu tunnuslukuvertailussa sekä oman toimialansa että koko maan yritysten parhaimmistoon. Vain 6 prosenttia suomalaisista osakeyhtiöistä täyttää kriteerit ja kuuluu Kauppalehden Menestyjiin. Työkalut jatkuvaan menestykseenMenestyjä-sertifikaatin mukana saa näkyvyyden lisäksi arvokasta analysoitua tietoa yrityksen menestystekijöistä ja siitä, missä kenties on vielä kasvun varaa tai kehitettävää kilpailijoihin nähden. Tilinpäätösanalyysi antaa kattavan analyysin yrityksen taloudellisesta tilasta ja kehityksestä ja toimialatilasto koostaa puolestaan yrityksen toimialan keskeisimmät tunnusluvut 10 vuodelta. Menestyjä-sertifikaatin ansainnut kuuluu arvostettuun Menestyjä-joukkoon, josta myös viestitään näkyvästi ympäri vuoden. Hyvän kumppanin tunnistaminen vaatii aikaa ja asiantuntemusta, mutta Menestyjä-merkistä sen tunnistaa hetkessä. Eräs yrityspäättäjä totesi osuvasti Menestyjä-sertifikaatin osoittavan, että on toivoa. "Kaikki yritykset eivät ole kaatuneet koronan kourissa ja määrätietoisella työllä on mahdollisuus nousta ja menestyä, vaikkakin välillä pään päälle kertyisikin tummia pilviä", Harb kertoo. Kauppalehden nettisivujen Menestyjä-listalta voit tarkistaa, onko yrityksesi Menestyjä-yritys. Jos yrityksesi täyttää Menestyjän kriteerit, voit tilata Menestyjä-sertifikaatin yrityksesi käyttöön.
Talenom on saanut Alma Talentin myynnin teknologioiden avulla laadukasta dataa myyntiorganisaation tueksi.
Prospektoinnilla tarkoitetaan niitä toimenpiteitä, joita tehdään ennen potentiaalisen asiakkaan kontaktointia. Prospektoinnin tarkoituksena on täyttää myyjien myyntiputket sopivilla ja potentiaalisilla kontakteilla. Systemaattinen prospektointi on tärkeää hyvän pohjan luomiseksi myyntityölle.
Hankalan vuoden jälkeen oman menestymisen osoittaminen viestii sidosryhmille yrityksen pärjäämisestä ja vakaasta liiketoiminnasta. Menestyjä-yritys kuuluu joukkoon, jonka talousanalytiikan ammattilainen on todennut suoriutuvan vertaisiaan paremmin.