Asiakasdata automaattisesti ajan tasalla ja rikastettuna

15.04.2024 14:00

Suurimpia haasteita CRM-järjestelmässä on manuaalinen datan syöttäminen ja datan ylläpitäminen. Autamme päivittämään automaattisesti CRM-järjestelmän asiakasdatan ja rikastamaan sitä.

Automaattisesti päivittyvä CRM-data luo uusia myynnin mahdollisuuksia

Pidä ajantasainen kuva nykyisistä ja tulevista asiakkaista jatkuvasti päivittyvällä yritys- ja päättäjädatan avulla. Meidän avulla voit automatisoida asiakastietojen päivityksen sekä tuoda uusia yritys- ja päättäjätietoja markkinointia ja myyntiä varten CRM-järjestelmään. Uniikin datamme avulla tunnet asiakkaasi jo ennen ensimmäistä yhteydenottoa, ja pysyt kumppanisi matkassa automaattisesti CRM-järjestelmääsi päivittyvän datan avulla.

B2B-myynnille

Laajat tiedot suomalaisista yrityksistä

Avullamme on mahdollista päivittää satoja yksittäisiä tietoja yrityksistä suoraan CRM-järjestelmään. Päivitettäviä tietoja voivat olla mm. talous-, riskiluokitus-, perintä ja perustiedot. Yrityksien taloustiedot käyvät aina analyytikoidemme kautta, jotka tekevät tarvittavat oikaisut oikean taloustilanteen saamiseksi.

Yrityksiltä kerättyä päättäjädataa

Meidän kilpailuetumme on, että päättäjätiedot ovat yrityksen todellisia päättäjiä, joilla on tietty vastuurooli yrityksessä. Keräämme tiedot yrityksiltä suoraan kontaktoimalla, jotta voimme varmistua päättäjän vastuualueesta ja yhteystiedoista. Kontaktitietojen hankinta on meillä usean henkilön päätyö. Meillä on yli 280 000 todellisen päättäjän tiedot.

Alma Talentin tietokannat

Kaikkisuomalaiset yritykset
yli 280 000todellisen päättäjän tiedot ovat päivityksen piirissä
Jatkuvasti päivittyvänoin 2000 päivitystä yrityksissä per päivä

"Säästämme myyjiemme aikaa, kun heidän ei tarvitse syöttää tietoja järjestelmään manuaalisesti"

– Haluamme ylläpitää asiakkaistamme isoa tietopakettia mutta emme halua päivittää tietoja kenttä kentältä. Kun data on kunnossa, voimme keskittyä enemmän henkilökohtaisiin ja yrityskohtaisiin kohtaamisiin CRM-tiedon päivittämisen sijaan. Myös myynnin johdon on helpompi ohjata myynnin työpanoksen suuntaa laadukkaamman datan avulla. - Jobly, Mika Kiiskinen

Haluan lisätietoja Tietohuoltoratkaisusta

Kirjoittaja Silja Kiilerich

Aiheeseen liittyvää